zaterdag 18 september 2010

Leuke letters: plintposters

Ik schreef op 10 augustus over de beroemde oude zin: 'Hebban olla vogala...'. Vandaag kwam ik er achter dat Plint Poëzie er een poster van heeft gemaakt. De kunstenaar Marianne van Heeswijk heeft het geheel ontworpen. Het is een prachtige kleurrijke poster die ik in ieder geval graag zou willen hebben, maar dat geldt zo ongeveer voor elk product bij Plint.

copyright plint poëzie

Bij Plint maken ze van poëzie de prachtigste dingen. Posters dus, maar ook kaarten, raamstickers, visitekaartjes, kussenslopen en schorten. En ze verkopen het kunsttijdschrift DADA. Kortom, het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op hun site: http://www.plint.nl/
Ik ben volgende week jarig en omdat ik de verjaardagen van anderen altijd vergeet, lijkt me hun kalender wel wat. En die kussenslopen, notitieblokjes, tafelkleden.... Help, ik kan niet kiezen!

Geen opmerkingen: